Äntligen Helg !

Åter helg igen. Vart tar veckorna vägen egentligen? Jag vet inte om det känns bra eller dåligt att tiden går snabbt? Jag trodde jag skulle tycka det var skönt men det känns lite både och faktiskt. Jag ser fram emot att få komma hem och umgås med nära och kära i två veckor innan jag åker Down Under, kommer bli helt underbart !
Har nyss ätit en god lyx middag bestående av pasta och köttfärsås á la Lisa. Har jobbat hela dagen och hann även med ett litet motor stopp på väg hem från jobbet, som tur va så är det mycket nedför på väg hem från jobbet så vi rullade en bra bit hemåt och sen fick grabbarna grus hämta oss stackars ohändiga tjejer utanför Shell, där vi hängde läpp. Helgen blir lugn, men i morgon är det ju Lördag så det kan ju hända att man unnar sig nåt:-)

En sak jag måste lära mig är att att se framåt ,och ta dagen som den kommer och inte oroa mig för vad som händer om en månad eller ett halvår, varför kan jag inte bara slappna av och njuta av stunden och sluta planera allt? Allt brukar oftast ordna sig till sist ändå....





                              
                                                   

Kommentarer
Postat av: avva

Jaaa allt kommer att ordna sig min kära kusin!! som du sa till mig! Som sagt det kan ta tid, månader, ett år innan du mår helt bra!! men du är på god väg nu och jag är så glad för din skull att du har trevligt i Norge, bokat resa, och fått lägenhet! kan det inte bli bättre!?? Älskar din min tokfia:))



Filakia pola!!

2008-10-11 @ 02:23:51
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0