Jag ska bara unna mig lite...

Åter Söndag och ny arbets vecka i morgon, känns faktiskt inte alls gruvsamt för vi har så kul på jobbet och jag ser alltid fram emot nåt. Måste dock säga att jag lever för helgerna, har aldrig uppskattat helger så som jag gör här. Denna helg var lyckad den med, massa vila men hann också klämma in en fest i lördags. Små tjejerna stannade hemma och vaktade hotellet medans tant åkte i väg och festade med de andra svenskarna på hotellet. Vi hamnade på en fest hos massa engelsmän, mycket trevligt. Jag försökte bredda min bekantskap med att prata om fotboll och öl, det verkade funka ganska bra:-) Senare bar det i väg emot Picante, en mysig bar inne i stan, bra musik, bra sällskap och massa öl sammanfattade den kvällen. Kvällen avslutades med efterfest på hotellet, med en gitarr, "skön" sång och massa skratt.

I dag har varit en riktig slapp dag, med tvätt, städning och massa "unn". Det är ju faktiskt så här att vi tjejer unnar oss lite saker titt som tätt, alltid finns det en orsak att få unna sig lite smått och gott. I går blev det brak middag, i dag blev det pizza och godis. Man vet inte när "unnet" dyker upp, kan komma närsomhelst ! I dag firade vi Papi Christos som fyllde år. Grattis världens goaste pappa, mitt allt ! Vi firade med fejk pizza och tzatsiki.


                                         
                                                  Grattis Papi .....

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0