En vanlig dag på jobbet...

Hemma igen efter en lång, tung dag på jobbet, men inte är jag deppad för det! Vi har så kul på jobbet trots vår sysselsättning så dagarna. Vi skrattar mest hela tiden åt allt och alla. I dag hade våra arbets kollegor Agnar och Tor-Atle torkat två tjurpenisar sedan i torsdags, så de blev stela som innebandyklubbor, Agnes och Sandra fick den stora äran att spela innebandy med två plastbackar, en golfboll och två torkade tjurpenisar. Lyx ! Vi andra fick stå och slita som vanligt. Jon- Magne, Frode och jag vitsade lite på jobbet i dag då jag råkade skvätta upp lite tarmsaft i Jon-Magnes ansikte, vi hade verkligen ett "moment" där kände jag..Grabbarna på jobbet är härliga dom.!Efter städningen i slutet av dagen går jag trött ut för dörren när Agnes hoppas fram och skrämmer mig med ett koss huvud, jag skrek ut i förskräckelse ! som sagt, allt för att göra dagarna lättare och lite roligare...
På Lördag är det jobbfest, det ser vi fram emot. Ska bli intressant att träffa alla nissar utan arbetskläder(inte naken utan med vanliga kläder) ......
Förresten, jag leder floskeltoppen, konstigt nog ! Det regnar flosklar!





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0