Borta med Bruce...

Lördag och strålande sol, långpromenad , fika med tjejerna och fotografering av denna vackra omgivning. Norges natur slår det mesta måste jag säga.
I dag är jag trött efter en lång natt med middag, vin och trevlig sällskap här på Jölster Hotell. Vi tjejer och alla andra svenskar lagade god middag och satt hela natten och snackade strunt , mycket trevligt. Vi planerar utgång i kväll på det heta innestället "träskverket" och vem vet det kanske vad det heter det återstår att se...

Mina tankar och känslor är just nu borta med vinden och det känns otroligt skönt men väldigt konstigt.Jag hoppas det håller i sig och att det inte bara är en fas jag går igenom. Allt känns overkligt och väldigt långt borta, men tiden läker det mesta, och jag har insett att man lever bara en gång och livet är alltför kort för att slösa det på någon som inte är värd det. Jag har intalat mig själv detta, nu gäller det bara att verkligen tro på det också.

Nu ska jag drömma mig bort med Bruce, har lyssnat mycket på Bruce Springsteen dessa dagar, han är kung!



               

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej där i Norge! Se alltid till att få knivarna slipade av någon snygg karl och ha det skoj! Har själv gjort 3 fårslaktarsäsonger på Island för länge sedan...Hälsa på i Sanne när ni har slaktat klart, kramar från oss.

2008-09-06 @ 18:26:41
Postat av: Nina

Hej bästa vännen! Vad roligt att höra om din slaktarkarriär! Du måste lova att ta kort på din outfit...speciellt med järnhandsken på! ;-) Vilken vacker naturbild du la ut första dagen! Det måste ses på plats någon dag! Hoppas du haft en riktigt bra helg! Saknar dig, puss

2008-09-07 @ 10:25:03

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0