Tanken av att....

Vaknade upp ledsen, har drömt hela natten som vanligt, i natt värre än förut. Min ilska sitter delvis kvar. Jag vill bara trycka på en knapp och avsluta alla tankar, tyvärr lättare sagt än gjort. Alla säger att tiden läker alla sår och jag väntar fortfarande, alla säger att jag förtjänar bättre, men gör jag det? Det är så mycket som gör mig arg och ledsen. Tanken av att jag aldrig kommer bli hel skrämmer mig, tanken av att en person bara går vidare sådär och skiter i allt gör mig förbannad, tanken av att en person inte säger nåt, gör nåt eller visar någon slags medlidande eller försöker trösta eller försöker sköta saker och ting på ett rättvist sätt gör mig ledsen, tanken av att ha förlorat en familj och massa vänner gör ont, saknaden är enorm och den går inte att beskriva. Hur kan en enda person göra mig så ledsen och få mig att känna mig som jag förlorat allt och alla ?Jag är så rädd att jag aldrig kommer bli densamma igen, den tanken skrämmer mig. En person förtjänar att höra om nåt är fel, en person förtjänar att höra sanningen, höra det som gör ont men det som är det enda rätta.Hur kan någons liv bara gå vidare sådär utan hål i hjärtat? Varför blir jag sårad om och om igen, när ska jag hitta nån som kan behandla mig för den jag är, för jag är ingen dålig människa....


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0