En regnig Söndag..

En nykter kväll på Träsket skulle ingen vilja spendera sin Lördag kväll på, men trevligt var det ändå. Jag tog hand om mina småtjejer som festade loss och bjöd på rena rama underhållningen! Fest hos Kära Tor Atle blev super lyckad för oss men kanske mindre lyckad för stackars Tor Atle som sött somnade in i lilla Lenas rum med massa krigs målningar i ansiktet, efter han lekt kurragömma utan att berätta det för oss. Vi gick oroligt runt och letade efter stackarn och Emma fnittrade hånfullt : " Vi söp Agnar under bordet och Tor Atle söp vi bort"... Men så går det när man dricker för mycket, eller när man blir "lurad" på massa drinkar! Festen var lyckad i alla fall och vi hade super skoj som vanligt ! I dag blir det slappdag med massa vila och film och det ständiga regnet utanför. Ska snart göra mig en god smoothie och lyssna på Kurt Nilsens underbara låtar, helt otroligt vilken röst, jag är helt såld !


                                           
                                                     Gänget..




                                          
                                                 Sleeping Beauty....


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0