28 ar...

I dag Sondag kanner jag mig ca 10 ar aldre, inte ett ar aldre utan 10! Firade min fodelsedag alldeles for hart i gar, maste borja tanka pa att jag ar tant och kan inte dricka drinkar hela natten lang...
Min fodelsedag var sa lyckad, och jag kommer inte i hag senast jag blev sa uppvaktad och omhandertagen. Utan tvekan, basta fodelsedagen hitills! Dagen borjade med ett gulligt samtal fran min kara mormor som sjong sa fint sa, sen blev det present pa sangen, fick varldens basta present, lite ovantat men jag blev sa glad sa! (bild kommer)
Dagen fortsatte med en liten roadtrip med Shaun langs kusten, ett lyckat Zoo besok, lyx lunch med utsikt over havet. Kvallen avslutades med italienskt och massa drinkar....kunde inte bli mer lyckat! Jag ar sa lyckligt lottad som har en san underbar Svenne...


Maste saga att Zoo besoket var sa skoj! antligen fick jag se mina kangurur, sa som jag vantat ! Dessa varelser ar sa skumma, dom hoppade omkring och betedde sig valdigt underligt maste jag saga. Ett valdigt haftigt men underligt djur. Det var en san vacker biltur langs kusten med underbar utsikt, kan verkligen tanka mig att bosatta mig dar nere, sa manga fina hus. Min fodelsedags lunch var lyckad, Rak ceasar sallad pa en pub som lag pa en klippa med utsikt over havet, kunde inte bli battre. Middagen var jattegod den med, Little Italy en italiensk liten charmig restaurang med sten ugns bakad pizza och goda viner. Kvallen avslutades med alldeles for manga drinkar, drack en Mojito som jag tillagnade min bastis som fyllde 29 ar, GRATTIS Nina, hoppas du hade en lyckad fodelsedag...
















Kommentarer
Postat av: Sofia B

GRAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIS. en dag försent. tralalalalala.....kul att du fick en sådan underbar dag



KRAM

2009-04-19 @ 20:43:27
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis älsklingen min på din födelsedag!!!!



Filakia pola

2009-04-20 @ 01:25:44
URL: http://avva.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis älsklingen min på din födelsedag!!!!



Filakia pola

2009-04-20 @ 01:26:02
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0