Daliga egenskaper...

Laste Towas blogg som jag alltid flitigt gor forstas..Hon namnde detta i hennes blogg och jag haller helt och hallet med, men lagger till nagra punkter pa listan. Pa nat lustigt vis sa kande jag verkligen igen mig pa dessa punkter.



Bestäm dig för att plocka bort en dålig egenskap hos dig själv i vår. Det kan vara så att du..

 ♣ Alltid säger ja åt saker du egentligen inte orkar

 ♣ Inte vågar göra saker du inte kan

 ♣ Oroar dig i onödan

  *Ar sa mesigt snall och sager inte i fran om nagon behandlar mig illa, eller beteer sig daligt
    * Ar radd for allt

Istället kan vi försöka göra något helt annorlunda och..

 ♣ Satsa utan att vara rädda att förlora

 ♣ Tänka på oss själva i första hand

 ♣ Göra saker som vi somnar med ett leende utav 
 *Inte oroa sig vad andra tycker och tanker.
 * Spara energi och inte jamfora mig med andra
  *Prova nagot nytt och spannande
  * Ta dagen som den kommer och inte oroa mig for allt eller planera allt






    


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0