Sverige besok...

Veckan har vart stressig men helt ok, ska inte klaga. Jag har jobbat hela veckan,och suttit barnvakt. Jag borjar kanna mig bekvam pa jobbet med allt och alla, jag trivs jattebra. Det har vart rea pa alla sota barn klader hela veckan, sa mycket folk och mycket stress och mycket att lara, men jatte kul ! Det kanns sa bra att jobba igen och tjana pengar. Langfredag i dag, men jag vet inte riktigt om det kanns som pask, kanns egentligen som vilken helg som helst, pask ar for sma barn liksom jul. Det ar mysigt att vara samlad med vanner och familj och ata och dricka gott men det kan man ju gora nastan varje helg om man vill... :-)

Bra nyheter, jag ska forsoka komma hem redan till sommaren, blir nog mitten av juli. Kommer blir sa otroligt kul!Anledningen till detta ar att jag ska forlanga mitt visum och eftersom mitt nuvarande visum gar ut i december sa ar det bra om jag stannar har i dec medans processen gar igenom pa mitt andra visum/uppehallstillstand. Sa det ser ut som det blir en sommar i Ostersund for mig och Shaun, sa skoj ! Langtar efter att fa traffa vanner och familj och visa Shaun Sverige. Kommer blir hur lyckat som helst! Jag har massa skoj planerat...Ser fram emot att komma hem och fylla pa min garderob ocksa, jag packade ju inte alltfor mycket nar jag kom hit pa semester..

Glad Pask till alla nara och kara dar hemma.....Ses om tre manader!





Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅÅåå låter ju hur bra som helst...Hoppas det stämmer in med den tid som jag är i Östersund!



Puss på dig min fina och Glad Påsk!

2009-04-10 @ 10:04:51
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0