Livet ar underbart..

Tanker ofta tanken "tank om"....tank om jag aldrig hade blivit dumpad av en para, tank om jag aldrig hade akt till Norge, efter mycket fix och don, tack vare Emma, tank om jag aldrig hade bokat resan till Australien som egentligen var en liten impuls grej, tank om jag aldrig hade bestamt mig for att stanna... Har ar jag nu, lyckligare an nagonsin, och kan verkligen inte klaga over nat. Jag ar sa lycklig lottad och jag undrar vad jag gjort for att fortjana att vara sa lycklig? har traffat mannen i mitt liv, och kan inte se tillbaka pa vart jag en gang vart och hur jag en gang matt, jag lever for nuet och framtiden saklart. For en gang skull oroar jag mig inte for framtiden utan tar dagen som den kommer och gladjer mig over att livet kan faktiskt vara helt underbart...

Sa tack for att jag blev dumpad, tack Emma och alla mina fina Mommas fran Norge som fanns dar for mig och gjorde far jobbet helt underbart,, tackar mig sjalv for jag tog steget att boka Australien resan, och tackar Australien for ett sant fint land, och for att ni gett mig Shaun, hihihi..(det var mitt tacktal)

Nedrakningen har borjat, ca. 2 1/2 manad kvar till avfard mot Sverige. Langtar! Planerar massa skoj medans vi kommer va hemma, och langtar efter att fa traffa alla nara och kara. Trakigt ar dock att jag inte kommer fa traffa min andra halft Ninis, kanns verkligen jatte trist, men var dag kommer den med, vart vi an i varlden mots upp...Alskar min bastis...
Ser fram emot reunion med alla Aussie svenskar, Maggan, Ulla, Ekka, Helen, Sofie, Lisa....
Sommaren kommer bli helt underbar !








Kommentarer
Postat av: Nina

Vad gullig du är! Älskar dig med! Vi kommer absolut att ses snart, även fast det inte kommer bli av i sommar. Jag vill jättegärna komma och hälsa på i down under men då gäller det ju att spara ett tag först! Vi får Skype-dejta tills dess! Ska se till att min webkamera börjar fungera så du slipper se bilden på en ledsen katt! :-) Puss o kram! Hälsa svenne

2009-04-30 @ 00:10:19

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0