Mitt dromhus/lagenhet











Tank om man kunde fa bo sa har eller inreda sa har! Jag har fatt ett sant stort intresse for inredning, vet inte om det ar for att Shaun's mamma ar sa duktig pa att inreda och deras hus ar sa idylliskt, och fint inrett precis i min smak. Alskar att kika pa inrednings sidor, jag tror jag har hittat ett nytt intresse. Nu saknas bara ett hus eller en lagenhet att ga los pa!
Alskar en vit, gammaldags stil med massa farger och mycket utrymme, enkelt men stiligt och mysigt saklart...
Jag ser redan mitt dromhus framfor mig, behover inte vara speciellt stort, ett mysigt, lagomt stort hus, med en liten tradgard, nara stranden och vattnet, och nat i stil med de underbara bilder jag lagt upp ovanfor...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0