Spoooky....





Haromdagen sa gick Shaun och hans kompis Scott till en spadam for att fa hora lite om deras framtid. Vanligtvis tror jag inte pa sant men detta var laskigt tro det eller ej. Vi vandrade runt pa ett kopcenter och fick syn pa en san dar typisk ljus/sten/rokelser affar ni vet:-) Varje dag hyr dom in en ny spadam, sa Scott tankte varfor inte och sprang in och bokade en tid. Jag och Shaun vantade pa han utanfor och nar hon kom ut fick vi hora allt. Allt han berattade for damen nar han kom in var hans namn och fodelsedatum, hon fragade han direkt hur golfen gar och nar han reser harifran, sa laskigt ! Han ar proffessionell golfare och flyttar till Usa om 2 man, aaahhhh tankte jag hur vet hon det?! Han fragade om hans syster och nar hon gifter sig, hon gifter sig i Oktober...allt jag undrar ar HUR vet hon detta?! Jag fick rysningar over hela kroppen, bade jag och Shaun sprang tillbaka in for att boka tid, tyvarr fanns det bara en tid kvar och Shaun fick den. Nar hans halvtimme var over sa kom han ut, kanske inte lika skrammande som Scott's halvtimme, men spadamen hade fragat massa fragor om mig, hon visste att jag holl pa med massage/sport,
och att jag borde fortsatta min studier inom massage detta ar. Shaun berattade att hon spenderade nastan hela halvtimmen och pratade om mig, haha jag ar bra speciell jag ! Allt kanske inte stamde men jag tycker fortfarande det ar ratt skrammande hur dom kan lasa av nan sadar, just darfor ska jag prova pa och bli spadd nasta vecka. Spoookyyyyy.....










Kommentarer
Postat av: Jenny

Looova att du berättar hur det stämde för dig också! Du behöver såklart inte skriva VAD hon sa, men hur bra det stämde överens. Ihh, va spännande! :)



Kram kram

2009-04-05 @ 09:40:54
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0