Varfor blogga?



Manga som inte bloggar kanske undrar varfor man bloggar egentligen, och jag har funderat varfor, men kan val kanske inte komma pa nagon direkt anledning varfor jag bloggar. Det ar manga som skriver modebloggar, sexbloggar och bloggar om inredning och resor men jag har som inget specifikt som jag skriver om jag skriver ju bara om allt mellan himmel och jord egentligen. Nu nar jag ar langt hemifran kan jag inte komma pa nat battre satt att uppdatera mina nara och kara i stallet for att skriva langa mails om och om igen och beratta om allt som hander har down under. Det ar aven ett bra att att skriva av sig pa, jag har alltid varit en person som foredrar att uttrycka mig via mail eller brev, det underlattar manga ganger och man far oftast mer sagt nar man skriver ner hur man tanker och tycker. Sa bloggandet for mig handlar val mest om attg skriva av mig och uppdatera mina vanner och min familj hur jag har det. Fungerar aven som en bra dagbok som jag kan kolla tillbaka pa i framtiden....





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0