Ett år sen...

Ett år sen precis sen fem tjejer bar sig av från Östersund för nya äventyr i Förde. Detta äventyr kunde inte ha tajmat bättre i mitt liv, för allt jag behövde var att komma bort, långt bort.
Dock visste jag inte att detta skulle bli världens resa, med fyra underbara tjejer som totalt förändrade mitt liv.
9 underbara veckor, med många skratt och många minnen för resten av livet. Jag skulle göra om resan direkt om jag kunde, men nu är vi i stället fem tjejer, utspridda på olika håll, men med nåt otroligt fint gemensamt, dessa 9 veckor!

Kommer aldrig glömma denna tid eller dessa tjejer. Så glad att jag åkte och så glad över hur resan förändrade mitt liv...


Saknar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

Vad har du att förlora?



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Kramar //M

2009-08-30 @ 16:09:52
Postat av: Kusin :)

Underbar!! och vad det kan hända mycket på ett år ;) Glad för dej, men de vet du ju!!



Filia

2009-08-30 @ 17:46:36
URL: http://avva.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Såg din fina kommentar på min blogg =) självklart ska jag ta hand dom emma, det kommer gå toppenbra!=)Hoppas allt funkar fint för dig med och att du pluggar på dom där konstiga sporterna dom verkar ha för sig därborta, haha vad är det för fel med brännboll liksom..Kramar Amanda

2009-09-01 @ 18:31:21

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0