Extreme Makeover..

I bland får man ju bara ryck och vill förändra allt, inte bara utseende mässigt utan i bland får man bara för sig att man ska stor städa, möblera om eller fixa och dona. Är det kanske en typiskt kvinnlig egenskap? Definitivt !

På Fredag är det dags för "Extreme Makeover snälla gör nåt med mitt hår" Jag ska till li'l Beck, min personliga frisörska, för endast ca. 75 SEK ska jag färga året och klippa mig. Denna gång tänker jag inte va tråkigt och bara färga och klippa, utan jag vill göra nån tuff frisyr! Känns som kort hår inte är aktuellt längre för mig men va gör man när man har kort hår och man vill ha långt? Mitt hår ser ut som svinto och mår inte så bra tror jag. Kanske lite slingor och lite lugg kan hjälpa? Kanske ska sluta va så lat och sätta upp mitt hår hela tiden och testa nya frisyrer i stället:-)


Några frisyrer jag kan tänka mig...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild nr 2 klart bästa frisyren!! oc du passarju i pagé gumman min!!!



Love U

2009-08-27 @ 20:37:55

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0