Livskvalite...

Söndagen spenderades på stranden igen, så underbart väder, man blir ju på så otroligt bra humör när solen skiner!
Jag och shaun köpte med oss kaffe och åkte till Cronulla än en gång, favvo stället. Jag drack mitt kaffe och läste min bok, medans Shaun surfade, livs kvalite !
Kvällen avslutades med en god BBQ middag, bara vi två på ett av mina andra favvo ställen, vår balkong med en utsikt som inte är fy skam. Det slog mig när jag stod där och gjorde min  sallad att livet är alltför bra och jag kunde inte önska nåt annat just nu..förutom ett bra jobb, men jag får inte stressa alltför mkt över det.

Veckan har vart bra tränings mässigt, promenerat 5 av 7 dagar och även hunnit med två styrke pass i vårt gym och lite basket. Jag ser ljuset i tränings tunneln...



Utsikt från vår balkong...


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0