Nyfiken...




Jag blir lite nyfiken vilka det är som läser denna blogg egentligen, vet ju om några av mina vänner såklart, men alltid kul att veta vilka som läser min blogg. Jag skriver ju mestadels för min egen skull men även för vänner och familj, så ni kan hålla er uppdaterad om vad jag gör på andra sidan jordklotet. Mitt mål är att börja skriva mer och mer, speciellt nu  när jag fått med mig min  laptop tillbaka hit. I bland blir det skrivtorka, men jag ska försöka hålla mig så uppdaterad som möjligt i mitt spännande liv:-)

Så, skriv gärna en rad så jag vet vilka ni är, och skriver ni blogg själva så lämna gärna er adress..




Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå!



Jag är in och läser ibland:) Våran blogg är låst, vill du kika in är det bara skicka din mail-adress så skickar jag över en inbjudan!

2009-08-16 @ 15:01:57
URL: http://familjenwardell.blogspot.com
Postat av: fifi

Hej Hallå, det är din biatch här. Jag läser every day. Saknar dig redan

2009-08-17 @ 13:13:41
Postat av: Ulla

Du vet att jag läser! tillsammans med maggan också! Dags å skypa med familjen Svensson i det stora landet OZ snart tror jag!

2009-08-21 @ 10:13:12
Postat av: Ulla

Du vet att jag läser å maggan. Dags å skypa snart med familjen svensson i det stora landet OZ snart tror jag!

Puss

2009-08-21 @ 10:15:10
Postat av: Lotta B

Jag tittar in nu och då så jag håller mig lite uppdaterad på livet "over there"

Kram

2009-08-25 @ 13:31:49
URL: http://lottabernervall.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0