Oldies...

Alltid kul med gamla bilder man hittar "gömda" i sin egen dator...



En av många basket fester..



Vad  är detta?


Familjen Bäckman


Tant Turkos, Tant rödlätt, och Tant Lila går modevisning


Ge mig mitt långa hår tillbaka...


Toa besök


Kanske dags för lugg igen?


Finn ETT fel...


En till av flera basket fester..


Galen kväll i Vegas..



Bästa kusinen



Bröllop i Usa..

Snacka om att man fick sig en tur down "memory lane" när man kikade på dessa bilder. Känns som man vart med om rätt mycket i ens liv hitills och livet har inte ens börjat, hur underbart är inte det? I bland känns det som om jag skulle kunna skriva en bok om allt jag vart med om, inte för att mitt liv varit vidare exclusivt eller annorlunda men jag tror det skulle bli en rätt intressant bok trots allt. Jag ångrar inget jag gjort i mitt liv hitills, och det är allt som räknas...
Visst är det intressant hur bilder kan ta oss tillbaka i tiden till alla minnen, skratt och tårar? Det som är så unikt med bilder tycker jag, är inte bara hur dom fångar ansikten och leenden, liksom naturen och fina byggnader, utan också händelser, känslor och otroliga minnen för livet som vi kan titta tillbaka på när vi saknar och när vi vill minnas !





Kommentarer
Postat av: Emma

ooooh basketfesterna.....haha Modevisningen var ju inte heller så dålig..haha Synd att det inte var någon som tittade på den så man fick gå modevisning för typ mamma. Endast. hahahahahahaha

2009-08-22 @ 09:50:03
URL: http://glantzen.blogg.se/
Postat av: sofia B

Du kunde inte hitta en bättre bild på oss? hahaha tack för den.....ni ser helt normala ut och såklart gör jag en min....som alltid....men ingen förstår nog att det är en min. MOhahaha

2009-08-22 @ 21:26:38
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh vad skoj!

Och bilden från Vegas, faaaaaaan vad snygg du var i håret!!!!



kram

2009-08-22 @ 22:19:17
Postat av: Anonym

Men gud, tack så jättemkt för infon! Superbra!! Jag håller på o velar fram och tillbaka mellan Sydney uni och UNSW. Sydney låter ju iofs toppen med bra campus liv också, det är ju en del av grejen liksom :) Vad är det du gör där borta? / Steffi

2009-08-23 @ 21:31:16
Postat av: Anonym

Men gud, tack så jättemkt för infon! Superbra!! Jag håller på o velar fram och tillbaka mellan Sydney uni och UNSW. Sydney låter ju iofs toppen med bra campus liv också, det är ju en del av grejen liksom :) Vad är det du gör där borta? / Steffi

2009-08-23 @ 21:31:26

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0