Svag för Bröllop....

Dränkte mig själv i bröllops mani på TV i går, först gifte sig Kendrah med sin Hank i "Kendrah's show" mitt favvo program just nu, sen kikade jag på Sex and The City filmen, och tårar föll än en gång.
Det är nåt med mig och bröllop, jag är väldigt svag för bröllop och innerst inne har det alltid vart en dröm att få gifta sig en dag, vi får väl se om den drömmen går i uppfyllelse en dag.

Jag var på min vän Sofias bröllop i somras och det var som ett dröm bröllop, fin ceremoni, vacker kyrka, vackert brudpar, rolig fest, fina tal..precis som det ska va! Jag har alltid föreställt mig ett vackert bröllop framför mig, helst på stranden,i alla fall utomhus, med inte alltför många gäster, min alldeles egna, axelbandslösa, vita, enkla klänning som min mamma sytt upp(mamma är rutinerad på den biten), min pappa som för mig fram till altaret, levande musik på ceremonin och på festen, mina underbara vänner och familj samlade, honeymoon.Allt som hör till en bröllopsdag. Oj, nu bär det i väg med drömmandet här, kanske ska lugna ner mig lite, det är ju inte dags än ! Men jag måste säga att jag blir så otroligt sugen på att gifta mig, men det får vänta några år, det blir nog min tur en dag..tills dess drömmer jag mig bort och fäller några tårar till...  :-)




Kommentarer
Postat av: Sofia B

En dag min vän...en dag....

2009-08-19 @ 17:52:30
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Anonym

En dag min vän...en dag....

2009-08-19 @ 17:53:08

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0