Barnvakt...

Kom nyss hem från att ha suttit barnvakt åt Hannah och Charlie, Shauns farbrors barn, så söta och goa och vi har haft hur kul som helst, heldag i går med massa hyss, god middag och mysiga sago stunder. Jag sov över och vaknade av galna skrik, antar att dom hämnades på mami och papi deras som lämnat dom med mig själv, dagen innan. Komiskt hur barn ena stunden kan vara riktiga söta änglar, och sen vänder allt upp och ner. Jag älskar barn men är absolut inte redo att skaffa barn inom flera, flera år, tills dess passar det mig perfekt att vara barnvakt. Credit till alla ni mammor o pappor, jag beundrar er, det är verkligen ett heltids jobb.

Jag har varit så tankspridd på senaste, måste vara pga. att jag har för mycket tid att tänka. Jobbigt när man nyss kommit tillbaka hemifrån också, man saknar som allt och alla mer då, men jag vet att det går över. Att jag inte jobbat nåt gör mig ännu mer rastlös, men jag letar efter ett jobb och denna gång vill jag att det ska vara ett jobb som passar mig perfekt, gärna ett proffessionellt företag eller ett mindre företag. En sak vet jag och det är att jag vill stanna inom mode och klädes branschen, för där trivs jag bra !

En sak slog mig häromdagen, hur coolt vore det inte att leva på sitt blogg skrivande, eller i alla fall få lite pengar för det? Men riktigt så intressant är jag kanske inte, kanske inte en talang inom mitt skrivande heller...Men va häftigt det vore !







Hannah och Charlie.


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0