Sverige uppdatering...

Nu är jag tillbaka i Sydney efter tre helt underbara veckor med massa minnen för livet! Vart så skönt att vara hemma men stressigt, jag visste att tiden skulle flyga i väg men inte så här snabbt. Landade för ca 3 v sen på Arlanda med, ett som sagt helt underbart välkomnande av Fam. Gustavsson och fina Helen, Jennie och Malin iklädda Aussie outfits med jordgubbar och champagne i bakluckan:-)Vilket mottagande!

Blev så fint mottagen i Ösd också av famlj o fina vänner, glatt överraskad. Slängde verkligen in Shaun i allt och alla på samma gång, lika bra det kanske. Pampig och lyckad tre rätters middag med familjen på kvällen, fortsatte med polska drinkar med Erik och Emma, mkt trevligt och en bra start på semestern!
Dagarna rullade på med fika och dejter hit och dit, Yran med Takida och Lady Gaga som var så bra ! Goda, trevliga middagar med vänner och familj, golf, förkylningar,loppis, maginfluensor, helikopter tur,bröllop i Skellefteå, Åre, shopping, Stockholmo,kräftskivor,roadtrips, galna utekvällar,och Kuala Lumpur, mycket man kan hinna med på tre veckor. Har haft det så bra! önskade dock att vi hade haft en vecka till, hade vart helt perfekt. Kommer sakna alla väldigt mycket och det gjorde ont att lämna alla där hemma men livet har bara börjat och jag kommer hem snart igen, känns skönt att va tillbaka i vårt mysiga hem, kul attg se familjen igen och snart är sommarn här  ! Nu är det upp till mina nära och kära att komma på besök och se hur jag har det här down under, först upp: "Little Agnes" som bokat sin resa o kommer den 4 nov, längtar !


Bilder från vårat äventyr:





hos mamma



tre rätters med familjen


mommas samlade


fika på törners


Sightseeing


Svenne med hans tjejer


Turtur duvorna


Middag i Ås


Lilla prinsen


Världens bästa


Takida med underbara människor


Tre satta skott gav mig en playboy bunny!


jag och min maggan


Drink kväll med Papi


Det dansande bröllops paret


Emilie Patrik o Söta Jenna


Sandra med Isidor


Fina Lotta och Lill Karin


Världens finaste Momma




Kommentarer
Postat av: Kusin :)

ÅÅÅ vad fina bilder!! Men vad minstingen Aliri blivit stooooor och såå Engla, måste verkligen varit mysigt att träffa dem!!!!!!!



Älskar dej mest mest mest!!!! Filakia agapi

2009-08-15 @ 04:55:38

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0