Visa ord...

Min kusin, profeten Anna sa några visa ord i dag när jag pratade med henne, och hon har så rätt så."Lev ditt liv, de som vill vara med i ditt liv o engagera sig e värda att hålla fast vid... slösa inte energi på människor om inte värderar dej högt!"

Denna sommaren hemma, fick mig att tänka till en hel del på personer i ens liv som jag trodde stod mig väldigt nära men vem vet jag kanske hade fel, eller så lärde jag mig bara en stor läxa om vad livet egentligen handlar om och vilka personer som betyder mest för mig. Att bo lång hemifrån, och känna saknad får mig verkligen att inse vilka som betyder mycket och vilka som anstränger sig och engagerar sig för att vara en del av mitt liv. Det är rätt intressant för personer jag trodde betydde mest gjorde mig besviken och "nya" vänner förvånar och visade så mkt kärlek, det är då man inser vilka som kommer finnas där i vått och torrt, nära eller långt bort...Jag har inte många vänner och min  familj är inte särskilt stor men jag vet vilka som betyder mest och det är allt jag behöver...





Kommentarer
Postat av: Sofia B

Din kusin hade väl valda ord. PUSS PÅ DIG. Tiden gick alldeles för snabbt. Hann ju knappt prata med DIG.....msn date snart?

2009-08-16 @ 21:23:09
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0