4 sleeps to go...

"4 sleeps to go" som dom sager har, eller dan fore dan, fore dan, fore doppardagen som man kanske skulle saga i Sverige. Ingen sno har annu eller jultomte for den delen, och inte lar det komma varken sno eller jultomte.. Jag svalde nastan mitt kaffe i fel strupe haromdagen nar jag kikade pa morgon nyheterna, efter vadret sa guidade dom oss tittare(antagligen alla tittare under 5 ar) vart tomten befann sig i varlden just nu och hur han reser till Australien. Jag skrattade for mig sjalv och tankte att det kanske ar nagra barn som kikar pa nyheterna kl 7 pa morgonen, vem vet!?:-)

Jag har fortfarande inte fatt nagon julkansla men vad gor det, jag mar bra och njuter av god mat, gott sallskap, och en harlig fest sasong i varmen i stallet. Snickar Shaun och Byggar Nate jobbar pa var bar nere i bathuset just nu, kommer bli grymt med en sommar fylld med en KEG fylld med Pure Blond och massa drink tricks a la Tom Cruise's Cocktail:-)Manga festligheter star pa schemat, jag onskade dock att jag hade alla mina nara och kara samlade runt ett stort svenskt julbord.

Tjejerna ar saknade har efter deras visit. Vi avslutade deras sista dag i Sydney med en tur pa baten, och pa kvallen lagade dom Thai mat till oss, sa mysigt sa, och jag fick antligen oppna min fejk sno pa burk som Agnes kopt till mig, haftigt varre sager jag bara!Manga harliga minnen fran deras visit har, TACK for 2 helt underbara veckor tjejer, ni anar inte hur underbart det ar for mig att fa prata svenska, snacka om allt o alla dar hemma, och bara fa dryga sig lite, bara sadar som vi Svenskar kan.


Jag blev sa himla sugen pa en Raggarballe med Svangdorr nu..Julgrot med skinkstut skulle ocksa funka !




Agnes med sin tumme upp, en klassiker!


Shaun pa en skida




Cillan testar pa Wakeboard



Har lagas det Thai Mat for fulla rullar


Spicy thai brande skont pa tungan..


Snoooooo





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0