Aret som gatt ...

Snart 2010 och vad hande med forra aret, ja det kan man ju fraga sig!? Aret svischade forbi men mycket har hant under denna tiden och jag har nog aldrig haft ett ar i mitt liv som varit fylld med sa mycket uppochner, gladje, sorg, skratt, tarar och minnen for livet! Har kommer en resume av aret som gatt...

Mitt hjarta gick itu, pack, flytt, frustration,ilska, tarar, minnesluckor, farslakt i Norge med fyra underbara tjejer,minnen for livet, pengar, boka resa, skratt, tarar, mer skratt, nya vanner,lakande hjarta, unn unn,November, ny lagenhet, sno, Sydney, varme , sol, strand, Nya zeeland, visum, Shaun, helt hjarta, skratt, lycka, familj, nya vanner, nytt jobb, bathus, karlek, kyssar,Sverige besok, nytt liv, varme, minnen, skratt, hemlangtan, familj, tarar, oro, nya tag, nytt liv,nya utmaningar......

Jag ser fram emot ett nytt ar, 2010 med nya tag och nya utmaningar. Jag alskar borjan pa nat nytt och forandringar. Jag ar val kanske inte den basta pa nyarsloften, det har oftast nat att gora med att ga ner i vikt och bli mer valtranad men jag vagar inte saga det hogt for det kanske inte blir av:-) man jag ska forsoka for jag onska jag va lika valtranad som jag var en gang i tiden. En resa kommer bli av och det ar hem mot Sverige igen, det ser jag fram emot, April eller Maj here I come:-) Har ett mal att jobba mig uppat inom Esprit, jag trivs bra men vill ha fler utmaningar och battre betalt. Listan ar lang men jag ska forsoka pricka av och se till att jag nar mina mal...

I morgon vantar Nyarsfest/Beach Party med vanner, en battur, lite grill och massa lekar och skratt !



GOTT NYTT AR ALLA VANNER OCH FAMILJ ! Tanker pa er och Saknar er Massa!









Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0