Ett annat liv...

Visst ar det lustigt i bland nar man kikar pa bilder och dagdrommer sig bort, att man en gang i tiden hade ett "annat liv" Jag kikar pa bilder i bland och tanker att det ar sa skumt att jag hade ett liv innan jag kom till Australien. Jag kikar pa bilder pa manniskor i mitt forflutna och det kanns som jag aldrig kant dom, eller att dom nagonsin har vart en del av mitt liv, det ar en skrammande kansla, men samtidigt kanns det ju ocksa som det livet aldrig utspelas sig, som det ar en lang drom/mardrom, eller en film. Jag angrar inget fran mitt forflutna men kan i bland ifragasatta mig sjalv vad som gick fel, och varfor det inte var meningen att jag skulle leva det livet med dom manniskorna? Det ar ratt komiskt hur man kan leva i hop med nan, och nagra manader senare som lever man pa varsitt hall, med nya liv och nya manniskor runtomkring sig, sa himla konstigt. Nu blev jag djup,bara sa som jag kan bli, men tanken av att man en gang i tiden levt ett annat liv skrammer mig.

Tank er in i Elin Nordegren's sits med Tiger Woods, hon levde ett lyckligt liv med Tiger och deras barn, trodde hon, tills en dag da sanningen kom fram, och hela hennes liv blev en stor logn, tank va himla hemskt?Att bli bedragen kan nog vara det varsta som finns, hela ens liv blir till en stor logn och man maste starta om pa nytt.

Jag ar glad att jag har det bra, och att jag ar lycklig, jag antar att i bland sa maste man leva nagra liv innan man kan hitta sitt "riktiga liv"...Kanske inte bara kattrackarn som har 9 liv..

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0