Fina Fredag..

Fredag redan och veckan sprang forbi igen. Pa Tisdag kommer tjejerna tillbaka fran deras lilla resa langs kusten, ska bli mysigt att dom kommer tillbaka och spenderar sista veckan har innan dom aker tillbaks till Sverige. Vi planerar en Ikea tripp sa vi kan inhandla lite jul gosaker och fira lilla julafton och lucia.

Stressig vecka pa jobbet, jag har haft huvudvark pga av varan inkompetenta chef, vet inte vart jag ska ta vagen , sa frustrerande. Hon ar ung, valdigt ung och sa oerfaren, hon ber om ursakt for allt hon gor, hon ifragarsatter allt och sager alltid "do you get me", stor jag mig pa henne? JA ! Hur gar jag tillvaga med denna situation? Jag funderar pa ett mote nasta vecka med var Area Manager och jag kommer definitivt saga vad jag tycker !

I dag var jag hos polisen och tog mina finger avtryck och skicka sen i vag dom till FBI, kande mig valdigt kriminell maste jag saga. Jag har bly kvar pa fingrarna och kanner mig smutsig. Hade en harlig pratstund med polis tanten som tyckte det var sa romantiskt att jag hamnat i Australien och traffat kille, som en film sa hon haha!

Jag acklas av Tiger Woods otrohet forresten och kollar nyheterna och internet titt som tatt... Shaun som avgudar Tiger Woods hoppas att han bryter ryggen och aldrig kan spela golf igen, jag haller med !


Trevlig Helg....




Ungefar sa har sag mina finger avtryck ut, tjockfingrar har man ocksa !


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0