Glad Forsta Advent!

Vart tog tiden vagen ? Glad Forsta Advent. Ok, jag erkanner att jag langtar hem lite till snon, vintern, julen och min familj och mina vanner. Jag har som inte riktigt fatt julkanslor har i 35 gradig varme pa stranden, fast kopcentret jag jobbar i ar fyllda med massa folk som julhandlar och massa pynt och jultomtar hit och dit, jag forstar fortfarande inte att julen ar har. Jag hoppas det kommer med tiden for jag vill inte kanna sa har runt jul.

Pa Julafton ska jag inviga den svenska julen i Shauns familj, ska bli jatte mysigt, jag ska i vag pa Ikea och handla massa sill, lax, hardbrod och massa gott, jag kommer nog vara alldeles upp i hejsan !
Pa Juldagen, da alla Aussies firar jul blir det middag, drinkar och harligheter med familjen och kanske lite partaj helt enkelt eftersom jag ar ledig dagen efter:-) Den 26e blir det Boxing Day Races, som forra aret, da vi klar upp oss och gar pa hastrace med massa vanner och bettar pa hastar och dricker skumpa. Efter det "Beach Party" pa nyar. Mycket skoj att se fram emot !





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0