Gratis ar Gott !

Lediga Sondagar ar bra dom, data stund och massa kaffe:-)

Solen skiner ute och syrsorna ar sa hogljudda i dag, i bland later det som en djungel utanfor vart hus, syrsor, grodor, faglar och lite av varje. I dag fick jag ducka for ett gigantiskt spindelnat, det var inte trevligt eftersom jag ar livradd for KRYP, huvva ! I dag ar det Sondag=stad dag, fatt en gigantiskt garderob i vart sovrum vilket jag ar mkt glad over, sa jag kan sortera och hanga mina klader nu i stallet for att mosa ner dom i en byra. Jag har kopt en sot liten skylt dar det star"Boathouse" som jag tankte hanga pa ytterdorren, och med lite klorin, lite lukta gott spray, och dammsugning sa kommer huset vara skinande rent.

I veckan vantar mkt gratis, och gratis ar ju extra gott ! Middag med mina kollegor pa Mandag kvall i Cronulla, gratis mat, gratis drinkar. Jul fest Tisdag pa Pitt Street med gratis mat och gratis drinkar och maskerad bal, GRATIS ar gott sager jag bara. Pa Tisdag kommer tjejerna tillbaka, langtar sa!




Jag skickar pe denna lat annu en gang for att det ar SA BRA !


Kommentarer
Postat av: Kusin

Du har det bra du :)) Härligt med sommar!!! Här är det ruggigt mörkt och kalla vindar.. fy



Ha så trevligt vecka nu då det händer så mycket!!



Låten e ju super bra.. mysigt med FRANK SINATRA i början ;)



Ha det nu bäst gaoste Angie!!! Saknar dig såå klart massa!!!!

2009-12-06 @ 11:19:36
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0