Hemresa...

Jag har redan borjat spana pa resor hem till sommarn, det blir en tidig visit forhoppningsvis redan i April eller Maj. Jag letar resor for tillfallet och har hittat en ok resa den 30 mars en manad for ca 10.000 SEK, men fortsatter mitt letande for att hitta nat battre, om ni har nan sida att rekommendera sa snalla sag till jag vill hitta det BASTA priset! Jag vill hitta nat snart ! Helt sjuk vilka priser man kan hitta, Shaun ska resa till Usa innan han moter upp med mig i Sverige och hans resa mellan Sydney-LA-NY-Stockholm-Sydney ar billigare an min resa mellan Sydney och Sholm, hur ar detta mojligt???

Vore helt underbart att fira min fodelsedag hemma i Sverige med min bastis Nina, eftersom vi fyller ar pa samma dag:-)Vore aven skoj att hinna med Var Forum med tjejerna och spendera en var hemma i Sverige. Ah borjar langta lite for mycket nu! Hojta till om ni har en bra sida att rekommendera!








Kommentarer
Postat av: betty

hej vännen, du kan inte komma hem mars 30, jag åker ju till egypten den 28 o har inte tänkt missa din hemkomst! =) puss hoppas allt e bra! god fortsättning!!

2009-12-29 @ 10:48:17

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0