Julen ar over...

Stress stress stress pa jobbet i dag, sa mycket folk och helt otroliga reor overallt i kopcentret. Jag maste saga att jag alskar nar det ar mycket att gora, mkt folk, och massa pengar som rullar in:-) I dag var det kaos, och vi salde som bara den! Det har vart helt underbart att haft tre dagar ledigt, men tiden gar som vanligt alldeles for snabbt. Det har blivit harliga dagar med god mat, dryck och trevlig sallskap, precis som det ska va under julen, har dock haft hemlangtan men det borjar bli battre. Hojdpunkten var att fa prata med alla hemma, speciellt min kara Bastis Ninis, langtar sa efter att fa traffa henne igen ! Nu ar julen over och jag ser fram emot ett nytt ar, 2010! Mycket att se fram emot, och jag langtar efter massa utmaningar.

Har unnat massa fina klader i dagarna ocksa, man maste ju unna i bland. Fina sommarklanningar och toppar. Fick tva fina toppar av mammsen i julklapp fran Monki och Gina Tricot, tva av mina absolut favvo affarer hemma:-)Fick en grymt fin Ripcurl troja av Shaun i julklapp som jag kan mysa runt i, och unnade massa sexiga underklader till mig sjalv, hi hi...Det ar svart att halla i pengarna i bland nar det finns sa mkt fint pa jobbet och i kopcentret.
Det blev inget hastrace i gar pga det daliga vadret, har regnat har tre dagar i rad nu inte alls kul, hoppas pa battre vader till Nyar pa Torsdag, da blir det Beach partaj !








Jag och mina underbara arbetspolare...


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0