Lite hemlangtan...

Maste erkanna att jag har lite hemlangtan, kanske ar det for julen narmar sig och jag ar langt bort fran nara och kara eller kanske det ar en period jag gar igenom bara, vem vet, men jag har langtan hem som bara den de senaste dagarna. Det var jobbigt att saga hej da till tjejerna i gar nar dom begav sig hemat. Vi har haft det helt underbart, och det har vart sa mysigt med besok fran Sverige land. Mer sant tack:-)

Mycket pa jobbet nu nar det narmar sig jul, folk ar galna och shoppar som bara den. Sjalv blir det en billig och bra jul i ar, jag och Shaun sparar pengarna och lagger dom pa resan hem i sommar i stallet. Har ledigt tre dagar nasta vecka, sa det blir super lyx, langtar sa. Julafton a la Svenne stil med sill och paran, Juldag med familjen och Annandag(Boxing Day) med hastrace, champagne och fin klanning.

Fick mitt Bridging visum i gar vilket ar ett visum emellan mina tva visum, tills jag far reda pa beskedet om mitt Partner Visum, hall tummarna, borde ta mellan 5-6 manader innan jag far mitt besked=dodsdom!
I dag kan jag knappt ga for jag ar sa otranad och akte wakeboard i Tisdags, jag har ont i kroppen som en gammal tant, men kul var det, ska bli skoj att sommarn ar har nu sa det blir mer sant.



Kolla in detta, Mammsen ar kandis:-)


http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/ostersund?videoId=1.1395257


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej vännen! Hade samma hemlängtan i somras när jag visste att du och alla andra var hemma i Ösd och att jag var jättelångt därifrån! Det hör väl till antar jag. Kommer sakna dig ännu mer när jag är hemma eftersom du alltid funnits där med mig. Men jag lovar dig att din hemlängtan kommer avta efter jul och nyår! Puss på dig vännen

2009-12-19 @ 16:07:25

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0