Merry X mas !

Nu ar jag matt, proppmatt precis som man ska va pa julafton:-) Hade en underbar julaftons kvall i gar, i bathuset med Svenska delikatesser a la mig sjalv, jag ar ratt stolt att jag lagade kottbullar, rodbetssallad, potatis, brunsas, lingonsylt och massa agg halvor med majonas och rakor och sill alldeles sjalv, mums fillibabba! Jag fann aven en nyhet pa systemet, Cosmopolitan klar i en flaska, wehoo skal !I dag firade vi a la Aussie vis med rakor, krabba och massa kalkon och skinka, mkt gott, an en gang kom drinkarna fram, sa det blev mkt mat, dricka och sen en nana nap for mig och Shaun. Jag fick sa manga fina presenter fran familjen hemma i Sverige och har,mycket nojd! Skickar manga julkramar och karlek till alla dar hemma, tanker pa er och saknar er sa otroligt mkt !

I morgon blir det finklanning, harpynt och massa champagne pa hastrace med Shaun c/o, kommer bli mkt skoj !


GOD JUL ALLESAMMANS !





GOD JUL FRAN SYDNEY !

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0