Veckan som gatt...

Ledig Fredag Lordag sa underbart! Snart bar det av till IKEA med Kerry och tjejerna ska bli sa kul, langtar till all fin inredning och kottbullar !!Harligt att ha tjejerna tillbaka , vi har redan hunnit med mysiga middagar pa ballen. I helgen blir det en liten fard ut till Penrith, vaserut ca en timma for att halsa pa Bek, det blir tjej helg med harfix goa middagar och vin.

I gar hade jag mote med var Regional Manager och jag fick verkligen allt sagt om var Manager, vad jag tyckte och tankte, sen om dom kommer gora nat at det ar en annan sak, skont att alla fall fatt det sagt. Jag sa att jag ar intresserad av den positionen och om jag fortsatter prestera bra om nagra manader sa vill jag jobba mig uppat, for det ar ingen skillnad pa vad jag gor nu eller vad Managern gor, hon har dock battre betalt och jag ar tamifan mycket battre an henne pa att driva stallet !Jag fick bra berom av min chef att jag gjort jattebra i fran mig de senaste 3 manaderna. Det fick jag bevisat i gar ocksa nar jag fick $170 for att handla for i affaren, wehooo:-)

Oroar mig lite over visumet, vem vet kan ju handa att jag inte far det och maste aka hem. Jag och Shaun har pratat om att vi flyttar hem till Sverige i nagra manader om det inte loser sig, inte mkt annat vi kan gora. Det tar nagra manader innan jag far reda pa vad som hander, tills dess kommer jag va sa nervis och orolig, det tar kal pa mig detta! Vi lamnade in ansokan och betalade avgiften i Onsdags nu ar det bara att vanta pa dodsdomen !

Trevlig vecka med mycket gratis drinkar och mat. Trevlig vecka med mina kollegor i Cronulla for hang och drinkar i Mandags och Julfest/maskerad bal i Tisdags(aterkommer med galna bilder) Som sagt GRATIS ar gott i bra mangder:-)

Visste ni att det ar jul snart forresten? Jag hade ingen aning for det ar 27 grader varmt ute och ingen sno?!?!


Trevlig helg, nu bar det av till mitt andra hem, Ikea!





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0