What goes around....

What Goes Around Comes Around ar sa sant sa haller ni inte med?

Verkligen upp till bevis haromdagen. En av mina vanner har alltid haft otur och dalig tajming i forhallanden. Har det inte varit otrohet sa har det varit kanslor som svalnat, eller helt enkelt han som varit for kanslosam. Tro det eller ej, en kille som ar for kanslosam, trodde inte det existerade men det gjorde det! Han borjade dejta en tjej for ca 4 manader sen, hon bor i Usa och ska komma och halsa pa om nagra veckor, han kan inte sluta prata om henne och dom och hur underbar hon ar osv. Jag har sett han med tjejer i forhallande forut men denna gang verkar det vara nat extra.

Han ar en valdigt speciell karaktar, valdigt bortskamd, mammig, och i brist pa uppmarksamhet, men aven en go kille som bara vill val och en toppen van. Harom kvallen gjorde han ett jatte snesteg och var otrogen mot sin flickvan i Usa, han bestamde sig for att inte beratta for henne over telefon eller overhuvudtaget, vilket jag hade en hel del att saga till om, kandes ju helt plotsligt som en deja vu upplevelse for mig ! I alla fall sa berattade han inte for henne, och hon skulle fortfarande komma hit, tills for tre dagar sen, da hon mailar han och berattar att hon inte har samma kanslor for han och att hon inte tanker komma hit pa besok. Han ar helt forstord, och sarad men vem vet han kanske lar sig en laxa en dag, for jag fick inte kanslan att han madde daligt efter hans snesteg eftersom hon inte skulle fa veta vad han gjort anda. Som sagt, what goes around comes around...

Han gor mig valdigt irriterad for han tycker sa synd om sig sjalv och deppar i hop och klagar, man maste tanka efter nar man gjort ett misstag, bita i hop och ga vidare, det var ju trots allt han som begick det stora misstaget inte hon.
Manga vanner sa till han att inte beratta nat for henne via telefon, och det far mig att tanka efter, borde vi inte behandla vara kara sa som vi vill bli behandlade sjalv? jag skulle vilja veta sanningen och det tror jag dom flesta skulle vilja..

Sa det Sa....

Kommentarer
Postat av: Lissan

Absolut! Sanningen håller längst även om den svider ibland...

2009-12-16 @ 11:04:22

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0