Ett svart askmoln..

Dalig pa att uppdatera igen men jag har bott pa jobbet pa senaste tiden, helt sjuka tider och massa stress att salja medlemsskap, inte direkt det perfekta jobbet for mig, sa jag har letat runt efter annat. I gar slog askan ned, jag fick kicken, bara sadar, hade tankt att saga upp mig fran jobbet men inte inom de narmsta veckorna.Hela foretaget ar helt bakom flotet, och min forsta lon for en manad sen kom 9 dgr for sent, min lon i dag var halverad sa det kanske ar lika bra att jag fick kicken. Har ringt huvudkontoret och dom kommer verkigen fa med mig att gora! Jag ar pa krigsstigen.. Helt absurt, har aldrig vart med om nat liknande och det ar ju ett sa pass stort foretag. Letar efter jobb for tillfallet, har en intervju pa Ikea om en vecka, spannade! hall tummarna...

Askmoln nummer tva ar att jag har insett att man inte kan lita pa nan, vanner kommer verkigen och gar, bara dom bra bestar. Saknar mina sanna vanner dar hemma... Som tur ar sa finns det fortfarande massa rosa moln kvar som tacker over de svarta askmolnen.. Jag ar sa lyckligt lottad att jag har hittat en kille som behandlar mig som en prinsessa, trodde aldrig jag kunde bli sa lycklig, nu vet jag vad sann lycka och karlek ar i alla fall..

Jag har Sverige besok igen for tillfallet, jag ar sa poppis !;-) Malin, som jag jobbade med pa Torners och hennes van Jenny ar pa besok i 2 veckor. Sa skoj med Sverige besok X 2 pa tre veckor. Tjejerna lagar just nu kottfarslimpa med potatis mos till middag, mums !

Pa aterseende...

Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Men hej vad kul att du skriver...trist att det inte var så roliga saker du skrev om!!! :(



Vad är det för vänner du skaffat dig! :(

Men vad är det för PRINS du fått??? :) Kan du inte lägga upp en bild?



kram karm

2009-02-26 @ 14:50:56
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: sofia B

Usch för dumma omogna människor i denna värld. Tyvärr har vi båda fått uppleva detta. Men nu är det ändring.....



Kram på dig fina vän

2009-02-27 @ 09:57:20
Postat av: kina

Hejje

Vad kul att läsa din blogg :) Jag vill se din nya kille :):) Lägg upp en bild på han!!!

Puss puss puss vännen min :)

2009-02-27 @ 15:44:51
URL: http://kinasundelin.blogg.se/
Postat av: umeåmommma

hej sötaste du!!

åå´h vilken tur att han fortfarande är underbar och helt fantastisk, annars skulle han få med mig att göra!

sakna diig gullet

pusss

2009-02-28 @ 15:40:19

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0