Hildebrands...

Tillbaka efter ett alltfor langt uppehall, jag vet att min blogg ar sa otroligt popular, sa jag far be om ursakt att det drojt, men jag har inte haft tillgang till en dator mer an 10 minuter at gangen.

Jag ar hemma sjuk i dag fran jobbet, sa jag passar pa att uppdatera. Allt rullar pa hur bra som helst har. Jag har fin besok a la Hildebrands och vi har haft det sa himla kul ! De fina syskonen dok upp Lordag morgon, sa jag och Shaun hamtade dom pa buss stationen, kakade en mysig frukost i Cronulla och begav oss efter det ut pa Shauns bat. Vi akte vattenskidor och wakeboard och njot av det underbara vadret. Val hemma hos Shaun igen sa forberedde vi for FEST. Massa BBQ, Coronas och trevliga maniskor gjorde denna kvallen hel lyckad! Pricken over i:et var nog nar Erik bestamde sig for att han ville klippa sig mitt i allt, Steves syster som ar frisor hamtade en stor orange sax och borjade klippa, sma lullig i morkret, dansandes....men tro det eller ej resultatet blev lyckat(oroa dig inte Emma)

Svennisarna blir kvar tills pa Lordag och jag ar sa glad over att fa besok! I gar overraskade dom mig med massa svenska gosaker fran Ikea och en fin liten lapp med massa fina ord...sa underbara ar Hildebrands, jag har gatt och blivit storm fortjusta i dom sma sota trollen ! Tack for en underbara vecka!




Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Åh äntligen får man läsa lite från dig!!!



Verkar som du har det UNDERBART!!!



Hälsa Hildebrands från mig!



Kram på er

2009-02-12 @ 13:09:18
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: Sandra Sj

Åh äntligen får man läsa lite från dig!!!



Verkar som du har det UNDERBART!!!



Hälsa Hildebrands från mig!



Kram på er

2009-02-12 @ 13:09:22
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: Charlotte "Petters syrra!"

Men tänk att jag lyckades hitta din alldeles egna blogg i cyber. Ska försöka läsa ikapp mig, när jag får tid. Alfred tar rätt mycket tid. :)

Hoppas du njuter och tar hand om dig. Här lever man i dunjackan och blir glad bara solen lyser några timmar per dag. Titta gärna i min blogg också.

Jag har förresten slutat gått på jävla tehuset. Så jävla bedrövligt där, maten är värdelös och allt tar sån tid. Nej, annat var det när du jobbade där.

Hoppas vi ses i framtiden.

Ta hand om dej.

Kram från Brunflo.

2009-02-16 @ 19:09:56
URL: http://www.charlotte-alltomoss.blogspot.com
Postat av: e r i n a

Å du verkar ha det alldeles underbart! Tur att jag trivs ganska bra med vintern här i östersund iaf:)

Hoppas att du slipper värmeslag där nere!

Kramar

2009-02-19 @ 16:58:21
URL: http://enfisirymden.webblogg.se/
Postat av: umeåmomma

LIIIINA!

nu har jag oxå fått internet i min lgh så nu är jag tillbaka! :D

du verkar ha det lika grymt som när jag lämnade dig, om inte bättre!!!!!

fyy fan vad jag vill komma dit igen!

saknar dig!

puss

2009-02-20 @ 19:33:10

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0