Snabb uppdatering...

Snabb uppdatering...Har inte haft tillgang till natet pa ett tag. Allt ar SUPER ! Kan intw bli sa mkt battre an sa har! Har jobbat i nastan tre veckor, trivs jattebra pa gymmet. Har kopt massage bank och haft min forsta kund, bra extra pengar ! Jag och Sarah har hittat lagenhet nara stranden i Dolls Point, jatte fint omrade. Trivs jattebra. Surfar pa och latar mig pa stranden de dagar jag ar ledig. Till helgen far jag sverige besok av Hildebrands som just nu reser jorden runt, kommer bli super skoj. Traningen gar bra, springer mkt langs stranden och utnyttjar mitt medlemsskap pa gymmet. Skuttar fortfarande runt pa rosa moln och undrar om detta ar for bra for att vara sant...

Pa aterseende...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag blir såååå himla glad då jag läser detta, att du skuttar runt på rosa moln och mår toppen! Jag önskar jag kunde komma och hälsa på dig och mysa runt med dig på stranden, men jag tror för tillfället att det är i mina drömmar. Så du får sola å må gott för mig. Vad roligt att det går bra med boende, jobb och att du även har fått massera =) Saknar dig här hemma. Vi har 20 grader kallt på dagarna och jättefint. 4 föreställningar kvar nu...tänker på dig! Kramar, Patrik hälsar massor!

2009-02-04 @ 00:06:14
Postat av: Towa

Åhh det är så härligt att läsa allt du skriver =)

2009-02-05 @ 23:38:05
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Sofia B

Babe, saknar dig men du lär inte sakna mig .-) Du verkar ha det riktigt gött där borta. NJUUUUUUUUT!!!!!

2009-02-06 @ 13:02:27
Postat av: Jenny

Fan va härligt!!

Kram

2009-02-08 @ 20:26:40
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: MH

Heej tjejen! Har inte kikat in på bloggen på jättelänge så jag tog och gjorde det nu och kände att ett leende spreds över hela ansiktet!

vad otroligt glad jag är för din skull! snacka om att en dörr stängs och en annan öppnas... det var meningen det här vet du... Mysiskt men galet spännande! Det var nog meningen.

Jag unnar dig det här tjejen, sååå mycket! Som du skrev, once of a lifetime chans!



sköt om dig, så ska jag se till att följa bloggen på mer stadig basis : )



KRAAM

2009-02-10 @ 22:25:50
Postat av: Agnes

Jag är glad för din skull gamm-momma. Saknar dig. KRAAAM

2009-02-10 @ 23:04:46
URL: http://aaaae.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0