Gott Nytt 2009 !

Gott Nytt Ar !

Langesen jag skrev senast..men nu ar jag tillbaka, laddad for ett Gott Nytt Ar, och det ar precis vad detta ar kommer bli. Jag har en bra kansla att detta ar kommer bli det basta i mitt liv. Ni kanske undrar varfor, men jag kan nog inte forklara varfor jag har bara en bra kansla att detta ar kommer bli bra, och jag tror nog inte att det kan bli sa mycket varre an det redan varit de senaste manaderna. Allt vande nar jag akte till Norge och nar jag kom till Australien kandes det som jag borjade om pa nytt och helt plotsligt bara sadar, sa var jag en ny manniska, och det kandes som alla bekymmer och minnen var som bortblasta. Det ar klart det fanns "medicin" for allt, men i bland kravs det inte mer an att fa komma bort och ta hand om sig sjalv. Allt var sa klart mycket lattare med alla underbara manniskor runtomkring mig, bade dar hemma och har. Vad hade jag gjort utan alla vanner och min underbara familj?Jag ar lyckligt lottad som har sa manga nara och kara runtomkring mig.

Det nya aret firades med fyrverkerier inne i Sydney med Sarah. Vilka fyrverkerier det var, hela Harbour Bridge fylldes med maktiga farger och former. Lugn och skon kvall. De senaste dagarna inpa 2009 har jag fortsatt mitt jobb sokande. Var pa en jobb intervju pa ett gym forra veckan och vantar pa svar, sa hall tummarna. Jag langtar tills jag kommer in i vardagen har i Sydney, med ett jobb, lagenhet och dagliga rutiner. Slut pa semestern! Australien ar dock ett land som standigt ar semester i mina ogon dock, alla mojligheter till att hitta pa saker, och alla utbud, och det behover inte kosta massa pengar heller. De senaste dagarna har jag provat pa surfing igen, denna gang gick det annu varre an mitt forsta forsok! Det kandes som jag spolades bort av dom, i mina ogon, enorma vagorna. Jag har satt i gang med traningen , vilket kanns sa bra, jag har sprungit massa och aven gymmat. Provade aven pa vattenskidor, men det visade sig vara mycket svarare an wakeboard, sa jag haller mig till wakeboard an sa lange;-)

Nytt Ar , Nya mojligheter....





                                                        


Kommentarer
Postat av: kusin:)

Jag hoppas oxå på ett nytt och bra år!! Vi är värda mer än vi gått igenom du och jag.



Kul att höra att du har det bra i Sydney :) Hoppas du får tag i ett jobb och lägenhet snart!! När planerar du komma hemmåt igen då!?? Får jag kanske träffa dig till sommaren!?



SAKNAR DIG MYCKET MIN FINA KUSIN!!! OCH ÄLSKAR DIG SÅ KLART MEST MEST MEST!!!!



FILAKIA POLLA!

2009-01-04 @ 02:19:58
Postat av: Jenny

Härligt att följa dig via bloggen och märka hur det vänder... Från att ha varit nattsvart och kallt till soligt, ljust och varmt! :)

Vilken resa du är inne på, både i livet och fysiskt. Avis är jag på värmen, här är det -25 idag. Brrrr!

God fortsättning!

2009-01-04 @ 11:10:14
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Towa

Gud vad jag gillar när du skriver långt, allt du skriver är så roligt att läsa om =) Och jag vill se mer kort och höra om allt folk där nere :) Ta hand om dig vännen, kramar

2009-01-04 @ 12:41:38
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Towa

Skriv något då!!

2009-01-08 @ 17:11:59
URL: http://www.towalindberg.se

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0