Saker borjar falla pa plats..

Hektisk vecka med utbildning pa Fitness First, massa forelasningar och ett muntligt prov i Fredags som jag klarade, sa nu ar jag utbildad " Membership Consultant" som det sa fint heter. Har fatt jobb pa ett gym i Maroubra, spannande ! Jag och Sarah har hittat lgh. och flyttar in pa Onsdag, ett fint omrade, nara stranden. Saker och ting borjar falla pa plats.


Helgen har varit hur lyckad som helst ! I Fredags sag jag "The Curious Case of Benjamin Button" valdigt bra film. Jag och Shaun var pa Goldclass, bio salong med stora, bekvama fatoljer och tillgang till mat och dryck, lyxigt varre! I gar var det dags for utgang i Cogee, bra utestalle med livemusik, billiga drinkar och massa skoj! I dag prov jobbade jag pa ett cafe i narheten, far se om jag valjer cafe yrket igen eller jobbet pa gymmet, kan inte riktigt bestamma mig. Vadret ar helt underbart har och jag ar lyckligt lottad som far sommar hela aret ut, jag saknar inte alls kylan och snon, saknar daremot alla nara och kara, vill att ni alla ska veta att jag tanker pa er ofta och saknar er massa! Fick antligen ett efterlangtat mail av min Bastis Ninis haromdagen, saknar henne sa otroligt mycket. Tanken av att jag inte kommer fa se mina nara och kara pa lange gor mig ledsen men jag ar bra omhandertagen har, sa oroa er inte dar hemma! Nu vantar stranden och sen en mysig middag innan veckan och vardagen tar over igen. Pa Fredag ska jag kika pa min forsta Kricket match !!




Harry and Lloyd..


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0