Ny Dag, Nya Mojligheter...

Hoppat runt pa Rosa Moln i nagra dagar, men nu ar jag tillbaka. Det har hant massa skoj senaste veckan, vet inte vart jag ska borja. Det nya aret hade inte kunnat startat battre an vad det gjorde. Jag har kommit i gang med traningen och det kanns sa otroligt bra! Har hunnit med fler surf lektioner, wakeboard, mysiga middagar langs stranden, en laskig bat olycka, ett lyckat avskeds partaj med jelly shots och en gigantisk uppblasbar Barbara, och festival yra. Jag borjade mitt nya jobb pa Fitness First som saljare av medlemsskap i dag. En veckas kurs, och sen ut i vimlet och ragga kunder. Jag undrar om det kan vara nat for mig? Det aterstar att se, det kanns valdigt spannande i alla fall. Gratis medlemsskap runt om alla klubbar i Sydney kanns som en bra bonus i alla fall. Jag har aven ett annat jobb pa G pa ett Cafe, kan inte riktigt bestamma mig for vad jag vill syssla med, alltid en utmaning att testa nat nytt, aven fast det kanns skrammande, nytt och nervost, men det ar bara att ta mig sjalv i kragen och tanka positivt! Har aven hunnit samla i hop massa massage kunder som vill prova pa min exklusiva "Swedish Massage"



Jag har funderat de senaste dagarna hur komiskt det ar att livet kan vanda bara sadar. En dorr stangs och en ny oppnas.  Det verkar som turen antligen ar pa min sida, och det kanns helt underbart. Jag trivs som fisken i vattnet och livet kan inte bli mycket battre an sa har.






Mitt Harem...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är så otroligt glad för din skull kära du!! Lev livet som om det inte finns någon morgondag!! ;)

2009-01-12 @ 21:11:18
Postat av: Jenny

"Det går bra nu"...? :D

Kram till dig!

2009-01-13 @ 08:23:18
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Sandra Sj

Åhhh vad glad jag blir av att läsa detta!!!!!!!!!

Du är värd det till 110%



kraaaam

2009-01-13 @ 13:15:59
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0