Forbereder...

Fixat har, fixat naglar, kopt presenter, inhandlat smatt o gott som man behover nar man reser, skrivit ner en packlista,ordnat och fixat med det mesta. Jag alskar att sma fixa med grejer innan man aker, det ar da man verkligen inser att man ska aka ocksa, har nog dock inte insett att jag ska aka hem pa besok men det slar val mig pa Onsdag morgon pa vag till flygplatsen...wehoo!

Hade en trevlig dag i gar, motte upp med Louise och Geanie for lunch, nagelfix och massa tjatter o skvaller. Kvallen avslutades pa Grek restaurang med familjen, forsta gangen pa 7 manader , fy skams pa mig som ar halvgrek, och med tanke pa att halva Australiens befolkning ar greker och det finns grek restauranger overallt! God mat, mycket mat, hogljudda greker och hogljudd grekisk musik, precis som det ska va.Jag at tills jag stupade, sa himla gott(dock inte lika gott som pappas mat). Mkt trevlig Lordag, OPA! Pratade med mammsen o pappsen i gar pa tele, langtar efter att fa krama om dom riktigt hart, ser fram emot tre helt underbara veckor hemma med nara och kara!

Sondagen bestar av tvatt, stad, och bak och mera uppladdning for resan...

Ma rakes




Sa har GLAD ar jag att jag kommer hem snart!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt att du snart är hemma! Tycker det är så trist att vi inte hinner träffas! Drömde häromnatten att jag var hemma i Sverige och min mobil ringer...och displayen visar ditt svenska nummer! Du var med andra ord hemma, eller rättar sagt, vi båda två var hemma :-) Den som ser fram emot något gott.... Puss

2009-07-19 @ 22:24:53
Postat av: Ninas Bastis

SAKNAR DIG MIN BASTIS !!!!

2009-07-21 @ 02:28:55

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0