My Life in Ruins...



Sag "My Life in Ruins" i gar med Kerry och Erin, vilken feel good film! Alskar Mitt
Stora Feta Grekiska brollop sa jag visste att jag skulle alska denna film ! Extra kul

nar man ar halvgrek ocksa, man uppskattar ju vissa skamt lite mer, speciellt nar man vet hur greker

kan va... :-) Filmen fick mig att langta tillbaka till Grekland, sa otroligt vackert land!

Nu ar jag och Kerry pa vag och ska fa vart har fixat av Beck, sen blir det middag med Beck och Todd i kvall

pa Little Italy, italiensk mat och goda viner...

Pa aterseende...5 dagar kvar !


Kommentarer
Postat av: millan

Ah, den filmen ska jag leta efter direkt!! Som du sager, nar man vet hur grekerna tanker och funkar sa e det extra roligt ;-)

2009-07-17 @ 09:05:47
URL: http://tigerochmillan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ååå jag vill se, man skrattar ju ihjäl sig av första filmen :)) En bra dag att hyra film, det regnar som bara det blää...



Snart får du träffa alla där hemma, vad härligt gumman, många som saknar dig!!



Love ya filia koukla

2009-07-18 @ 14:55:34

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0