Regn regn regn...

Har nyss kikat klart pa "Remembering Michael Jackson" vilka tal, vilken fin musik, vilken ceremoni. Jag grat och grat och grat och just nu sitter jag har helt paralyserad...Har fortfarande inte forstatt att Michael Jackson har lamnat varlden. Det kanns verkligen som varlden star helt stilla. Mitt hjarta brast nar hans dotter holl sitt tal pa slutet, usch vad ont det gjorde.
Det kanns sa overkligt att han ar borta, och jag insag efter ceremonin vilken inverkan han har haft varlden om, och hur unik han var,  som en Gud.
I morgon ska jag antligen kopa hans samlings album sa jag kan lyssna pa hans musik nar jag vill...
Hans bortgang liksom annat jobbigt har i varlden far mig att tanka till hur kort livet verkligen ar, och hur latt vi kan forlora nan vi alskar, jag ar radd for doden och vad som kommer darefter, jag ar framst radd for att forlora nan jag alskar. Jag har insett, speciellt nar jag bor pa andra sidan jordklotet att jag ar sa tacksam for alla runtomkring mig, min familj och mina underbara vanner. Livet ar for kort for att inte alska , glomma och forlata...

Regnig gra dag i dag, regnet verkligen oser ner har pa andra sidan jordklotet. Blev precis serverad en lyx frukost, en dag vantar inomhus, ledig fran jobbet, jag ska bara va och dromma mig bort till Sverige. 2 veckor kvar precis i dag. Snart ses vi min kara familj och mina underbara vanner..Langtar



Kommentarer
Postat av: Sofia B

Jag håller med dig i allt du skriver. Livet är för kort för att inte älska, glömma och förlåta.

2009-07-08 @ 10:24:22
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0