Snart sa...

Har precis pratat med min Bastis Nina i en och en halv timma, ah sa jag saknar min andra halft ! Hemma kommer inte kanns hemma utan henne, varfor ar vi alltid langt i fran varann?
I dag skiner solen och jag  packat, stadat och forberett infor resan i morrn, kanns sa himla overkligt att vi aker i morrn, overkligt men sa himla skoj ! Torsdagen ska spenderas i huvudstaden med Jennie, hade tankt mig lite sightseeing och massa Grona Lund. Pa Fredag morgon bar det av mot Ostersund, ska bli sa underbart att krama om familj o vanner.
Jag kan nas pa mitt svenska mobil nummer om nan vill ringa, 0702373367

Kvallen bestar av mys middag med familjen och invigning av deras nya biljard bord...Jag vet nan som kommer hoppa ur sangen i morrn bitti !Uppdatering hemifran sker om/nar jag har tid och lust.

Snart ses vi...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0