Shoot some hoops...

Ledig i dag Onsdag och det blev en tur till Bondi for en intervju pa foretaget  "Pilgrim", lite finare, dyrare klader. Intervjun gick jattebra. Hade en intervju i gar med "Glassons" en av mina absolut favorit affarer dar jag shoppar mkt. Den intervjun gick ocksa jattebra, och hoppas pa svar i veckan, men hoppas inte alltfor mycket denna gang, har ju trots allt kvar mitt jobb men letar annat medans pga. omstandigheterna. Passade pa att traffa Lydia for lunch i dag, trevligt att man har en liten umganges krets har i Aus:-) Har traffat massa harliga kompisar genom Shaun och genom jobb, sa jag ar ingen "LONER" oroa er inte...

I dag lirade jag basket for forsta gangen pa ett ar, kandes konstigt, men insag hur mkt jag saknar sporten. Var lite rostig i borjan men sen insag jag att det sitter fortfarande kvar i mig vilket ar bra..sa efter inkop av basket boll i dag sa blir det mer hoops framover. Spelade HORSE med mannen, forsta sporten jag klar han i, kanns bra att man har lite sjalvfortroende kvar. Ser fram emot massa golf i sommar hemma i Sverige ocksa, min nya sport som jag ska forsoka bli ok pa..." Im all over it like a fat kid on a cupcake"




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0