2 weeks todaaayy...

Sondag, och har precis vart i vag och kakat Brunch med familjen. Ingen vanlig Sondags brunch i dag, pa vag till cafeet i bilen sa kommer det en sot Labrador springandes mot bilen pa vag att bli overkord av en annan bil, det visar sig att han har sprungit hemifran och hittar inte hem, sa sot! vi tog med han i bilen och lamnade in han pa narmaste djursjukhus, det visade sig att han var en stammis, stackarn, man undrar ju vilka typ av agare han hade, herregud sa tragiskt...Han hade tydligen gnagt sig igenom tva stangsel och hans koppel ett antal ganger..Floskel Momma var i farten igen. Shauns mobil ringde och det var skyddad nummer, jag hojtade ut att det kanske var hundens agare !..sen tankte jag efter hogt som vanligt, men hur hade dom hans nummer?! suck...ibland blir jag less pa mig sjalv!

I kvall ar det middag och drinkar med tjejerna fran jobbet pa Oatley Pub, ska bli skoj ! ater kommer med bilder..
I gar motte jag upp med min svenska kompis Meta som jag motte pa jobbet for nagra veckor sen, kul att snacka svenska och prata om massa man egentligen har gemensamt eftersom man bor langt hemifran och bada dejtar Aussies..
:-) jatte trevlig tjej, blir nog fler dejter med henne!

Trevlig helg, och nu ar det bara ytterligare en helg kvar sen ar vi hemma i Sweeedeen. Till veckan blir det jobb, klippning och fargning a la Beck, Middag med Beck och Todd och massa mys och packning innan hemfard.
Stackars Shaun vaknade upp av ett skrik i onsdags morse, det var min hogljudda rost som bara ville meddela att det var "2 weeeks todaaay" tills vi aker...



Min Sommarlat...



Kommentarer
Postat av: Kusin

ÅÅåååå vad söt du eeee min fina kusin!!!!



Vad skönt för dig att få komma hem nu och träffa alla där hemma och pressentera din Schaun!! och han ska få en möljighet att se sverige!



Ha en bra dag saknar dig filikia

2009-07-12 @ 09:49:30
URL: http://avva.blogg.se/
Postat av: Kusin

ÅÅåååå vad söt du eeee min fina kusin!!!!



Vad skönt för dig att få komma hem nu och träffa alla där hemma och pressentera din Schaun!! och han ska få en möljighet att se sverige!



Ha en bra dag saknar dig filikia

2009-07-12 @ 09:49:45
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0