Hemma i regnet med täppt näsa..

Trodde inte jag skulle ha tid eller lust att blogga medans jag var hemma men detta underbara väder gör ju att man tappar lusten till allt, brukar inte va den som klagar, jag ar ju hemma med nära och kära, men inte nog med vädret så har jag blivit jätte förkyld, så himla typiskt ! Har inte hunnit träffa alla jag vill träffa för jag är sjuk, blir så besviken !! Har inte vart sjuk på ett år men nu är det dags, bra tajming ! Sitter inne, dricker te, surfar o smörjer in mig med vicks.

Det är jätte skönt att vara hemma o träffa alla nära o kära igen så som jag saknat alla, och vilket välkomnande vi fick på Arlanda och på tågstationen i Ösd! Blev så otroligt glad. Malin, hennes familj, Jennie och Helen överraskade oss på Arlanda med tema "Australien", en stor välkomns skylt och champagne och jordgubbar, san himla överraskning ! Senare på dagen efter 48 timmar utan sömn blev det Gröna Lund och Gamla Stan och kvällen avslutades i Bromma hos Malins underbara föräldrar och en god lax middag. Vi skötte oss relativt bra med tanke på omställningen och sömn bristen.

Väl hemma i Ösd efter tåg resan så möttes vi av min fina familj med blommor och massa goa kramar och 8 av mina kära vänner jag blev så chockad men glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Stackars Shaun blev genast nervös, haha
På Fredag kvällen blev det trevlig middag med familjen sen utgång o polska drinkar med polackerna Emma o Ekka, trevligt! Lördagen bestod av middag hemma hos Helen så himla trevligt alla mina vänner va där, kunde inte ha blivit bättre! Ingen utgång pga för långa köer och ruskigt regn, vi gav upp.
Bilder och uppdatering kommer så småningom...
Nu ser jag fram emot att träffa mina brorsbarn, flera kära vänner o massa mys.

Simma lugnt i regnet....

Kommentarer
Postat av: Kusin

Men ååå vilket mottagande du fått :)) Åååå vad härligt att höra :)) Hoppas du blir frisk snaaaart min goa kusin!!!



Filia

2009-07-27 @ 19:15:20

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0