Besviken...

Nar allt var frid och frojd sa far man helt plotsligt en knyt nave ratt i kaften !

Som jag babblat om hur mycket jag alskar mitt jobb och bla bla bla. I dag kom beskedet for mig och Louise, min arbetskamrat, vi fick inte jobbena vi prov jobbade for, som vi slitit i en manads tid, och verkligen dubblat budgetet varje dag , manga extra timmar, mycket slit, for vad? NADA.. Detta foretag har verkligen visat sina sanna sidor, och det trodde jag inte. Louise har varit butikschef for Body Cotton On forut och haft massa strul med dom, och annu en gang blir hon totalt overkord. Stackarn var sa besviken i dag efter beslutet. Vi gick hem fran jobbet i dag med sura miner och en san besvikelse, jag kan ej forklara hur besviken och forbannad jag ar for tillfallet! Hart arbete for ingenting..och jag verkligen alskade mitt jobb. Foretaget har redan anstallt en butikchef, fast dom har oss som kan driva stallet. Efter Louise's mote i dag med hogsta chefen sa fick hon sitt sagt i alla fall, och det fanns ingen direkt anledning varfor vi inte fick jobbena, men vi hade tydligen gjort ett sa jkla bra jobb, dom var sa imponerade!? ingen av oss fattar nat? jag ar mallos....

I morgon ar det nya tag, ska soka nya jobb, och definitivt inte inom samma foretag! Ny dag nya tag :-)
Jag har kvar min deltids position inom foretaget men skaffar hellre nytt, min stolthet och mitt harda arbete fortjanar battre, jag vet vad jag kan och jag ar jvligt bra pa det...

Over and Out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad tråkigt att höra... usch alltså... som du säger slitit för vad?! för att få en rak höger.. nää hoppas på bättre jobb nu gumman min!



Jag älskar dig och tänker på dig! puss

2009-06-23 @ 13:53:10
Postat av: Anna

usch vad trist att höra vännen!! skynda skynda dig hem så ska vi minsann göra dig på glatt humör!!

inte länge kvar!! wieeeee

2009-06-23 @ 16:28:14
Postat av: Jenny

Usch va trist, men som du säger så är du värd något bättre!

Snart får du ju komma till Sverige också, Lady Gaga på Yran och visa älsklingen vårt vackra land! :)

Kram kram

2009-06-23 @ 22:48:35
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Towa

trist att höra, fy fan, du är värd bättre!

2009-06-24 @ 15:15:32
URL: http://www.towalindberg.se

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0