Ge Mig Mina Mommas Back...

Maste saga att jag saknar tiden i Norge, kan lata galet for vissa, hur kan man sakna farslakt, tarmar, bajs i ogat, tidiga mornar, och sura Frode?Denna tid i Forde var sa speciell, och kunde jag sa skulle jag gora om det igen med alla tjejerna, men a andra sidan sa skulle det inte va lika speciellt, for Hosten 08 kommer alltid va speciell, sana minnen, sa mycket skoj vi hade och det ar bara vi fem som nansin kommer forsta HUR kul vi egentligen hade. Jag kikar pa bilder fran Norge tiderna och det kanns sa overkligt, och jag langtar bara tillbaka. har da aldrig skrattat sa mycket som jag gjorde under dessa 9 veckor och det ar inget skamt !Vi holl oss i form genom ett antal lopturer, skratt och lyft av tunga djur. Jag blir sentimental bara av att skriva om det, och i bland ploppar minnen upp och jag kan bara skratta ratt ut, men ingen kommer nansin fatta varfor eller hur det kan va sa kul forutom de fem musketorerna:-)Jag forstar inte hur man under 9 veckor kan ha matt sa mycket battre an vad jag gjorde, och hade det inte vart for Norge och tjejerna sa hade jag inte vart dar jag ar i dag...Tack Mommas, evigt tacksam for att ni ar mina Mommas.
I sommar far vi tid till o kramas o skratta och snacka massa minnen...





Ett Bild Collage till er tjejer.....(inte lika fint som det i baracken men nast intill)










Lilla Mommas pa prarien

Mommas Sommar

Jag vet vad Mommas gjorde forra sommarn

In Mommas Shoes

The Mommas of the Caribbean

The Mommas and the City













Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR "Jag vet vad mommas gjorde förra sommaren"!!!!! HAHAHAHAHAHAHA

2009-06-13 @ 11:25:23
URL: http://glantzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅH va fint :) Det var ta mig fan 9 sköna veckor det där. Alla morgnar med snoozande och microgröt, 5-minuterspauser i baracken, kasta balle, "kom vi 10 över eller?" Längtar till sommaren då vi alla är samlade. Då kan vi titta på "Big Mommas House 5" kanske?:D

2009-06-13 @ 19:18:26
Postat av: Anonym

Det var från p-momma förresten

2009-06-13 @ 19:19:20

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0