Glad Midsommar

Midsommar firas inte i Australien, tro det eller ej, speciellt inte eftersom det ar vinter har nu. Vinter och vinter vet jag inte men nan slags svensk sommar/regn period och kyligt pa mornarna. Jag saknar inte den svenska vintern tro mig, har levt med den i ca 25 ar sa jag tror jag kan va utan den ett tag till.

Kommer tanka pa mina nara och kara i morgon dock nar det firas midsommar runtom i Sverige med sill, potatis, nubbe och midsommar stang med sang och dans, hoppas ni alla far fint vader och en mysig kvall. Jag firar midsommar med att laga middag till Shauns familj pa Sondag, ser jag fram emot. Blir rakmacka till forratt, ska komma pa nat riktigt svenskt till varmratt(inte kottbullar) har nan nat forslag?

Det ar ratt kul nar jag ska forsoka forklara midsommar och alla andra svenska traditioner for alla har, dom maste tycka vi ar helt galna i Sverige, speciellt midsommar, we are dancing around a pole? singing small frogs small frogs och ater ra kall fisk och dricker hembrant! hmm?kanske inte helt normalt?! Lucia har vart lite krangligt att forklara ocksa, later ju ocksa helt psycho, vita linnen, ljus i haret, och ginger bread people.... 
 Helgen blir lugn efter 6 dagars jobb i strack och samma schema nasta vecka. Jag verkligen alskar mitt jobb och klagar inte over massa timmar!

Forresten, ser ut som en autograf fran min stora idol Michael Jordan ar pa G, jag ar helt overlycklig, ska rama in pappersbiten sa fort den anlander:-) Scott hade lirat golf med en av Jordans basta vanner i Arizona, och han hade lovat mig en autograf, jag ar valdigt exalterad kan jag meddela !

Glad Midsommar till er alla !



Sma grodorna sma grodorna ar lustiga att se....

Kommentarer
Postat av: Kusin :)

Glad midsommmar söta du!!!



Miss u!!

2009-06-18 @ 11:54:54
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0